Otin sitten aikani kuluksi vitriinistä kuvan, kaikkine nalleineen. Kaikki otukset ei kuviin päässeet, heitä kun majailee milloin missäkin. Tuolta löytyy sylvanian familiesejä, pieniä ja isoja, sorminukkeja, korvakoruja, koristeita, itsetehtyjä (ei minun, siihen en ole vielä taipunut...) kännykkätelineitä jne... Ja lisää pitää saada! On yllätysmunista tulleita, kirpparilta ostettuja, löytyneitä, pelastettuja ja lapsilta talteen otettuja, uusia ja vanhoja.

Joo, siinä kokonaiskuva mun nallukoista, joita siis on siunaantunut toistasataa! Olis kiva saada heidät kauniisti esille, olen valmis uhraamaan toisenkin vitriinikaapin, jos vain keksin miten heidät sijoittelisin... Tarkkasilmäisimmät varmaan huomaavat, että siellä on muitakin otuksia kuin nalleja... No, jotkut vaan ovat niin kauniita ettei heitä voi vastustaa, vaikka koitankin rajata keräilyharrastukseni koskemaan vain nallukoita.

Juu, cd-levytkin saivat jo häädön, kun ajattelin että sinne voisi rakennella jotain pieniä roombox-tyyppisiä kokoelmia. Noh, tuo asetelma on hiukan hujan hajan, mutta niin on muutkin asiat tässä talossa :D

Tossa vielä lähikuva mun omin pikkusin kätösin räpeltelemistä leipäsistä. Oon kyllä niin ylpee noista lohiviipaleista, tuli niin aidon näköisiä että kihoaa vesi kielelle kun niitä katselee :p

Enkä sitten hölmönä ottanut lähikuvaa mun lempinalleista, mutta ehkäpä esittelen heidät sitten paremmalla ajalla...